Rutina Eva : miscari de baza pe trambulina elastica

Miscari de baza pe trambulina elastica

Miscari de baza pe trambulina elastica - Rutina Eva

Miscari de baza pe trambulina elastica – Rutina Eva

Miscari de baza pe trambulina elastica – Rutina Eva

Bicicleta pe trambulina elastica

Aceste mișcări pe trambulina elastica au rostul de a te ajuta sa te oprești complet, rapid și în siguranța. Întinde-ți mâinile în fata ca și când ai merge pe bicicleta. Îndoaie-ți ușor genunchii în timp ce tălpile sunt depărtate la o lungime de umeri. Când aterizezi, impactul va fi astfel absorbit de picioarele tale. Aceste miscari de baza pe trambulina elastica sunt aceleași cu mișcările pe care le folosesc gimnaștii atunci când aterizează după exercițiile la aparate aflate la înălțime. Oricare exercițiu de sarituri pe aceste trambuline Spartan se vor încheia inevitabil cu o forma a acestei mișcări.

Trambuline Spartan recomandate pentru miscari de baza pe trambulina elastica

Accesați secțiunea Trambuline pentru a vizualiza toate trambulinele Spartan.

Saritura simpla pe trambulina elastica

Cu picioarele departate la o lungime de umeri si mainile pe langa corp, incepe sa salti usor, crescand incet intensitatea sariturii pana cand talpile se desprind de trambulina elastica la o inaltime pe care o consideri confortabila. Saritura simpla este una din cele mai comune miscari de baza pe trambulina elastica .

Saritura pe lateral pe trambulina elastica

Cu picioarele departate la o lungime de umeri si mainile pe langa corp, imagineaza-ti ca exista in mijlocul trambulinei elastice un cerc mic care te circumscrie. Sari in lateral de pe o parte pe alta a cercului. Nu incerca sa sari in lateral intr-un unghi prea ingust, pentru ca risti sa aluneci si sa cazi in timp ce executi aceste miscari de baza pe trambulina elastica.

Din fata in spate pe trambulina elastica

La fel ca saritura pe lateral, dar in loc sa sari din stanga in dreapta, sari in fata si in spatele cercului imaginar. De asemenea, ai grija sa nu faci saritura prea lunga si sa aluneci in aceasta cauza. Aceasta miscare este una din cele mai folosite miscari de baza pe trambulina elastica.

180 de grade pe trambulina elastica

In timp ce sari, intoarce-te 180 de grade in sensul acelor de ceasornic, pentru a iti intoarce fata in directia opusa. Pastreaza-ti picioarele departate la o lungime de umeri. Apoi roteste-te inapoi in pozitia initiala, 180 de grade in sens invers acelor de ceasornic. Nu incerca sa te rotesti mereu in aceeasi directie, deoarece ai putea ameti si cadea. Aceasta mișcare este una din cele mai complexe miscari de baza pe trambulina elastica.

Genunchiul ridicat pe trambulina elastica

In punctul cel mai inalt al sariturii tale si fara sa iti misti capul, ridica un genunchi pentru a forma un unghi drept, apoi coboara-l inainte de a reveni pe saltea. Alterneaza ambii genunchi pentru a te asigura ca exersezi ambele parti ale corpului tau, dar asigura-te ca aterizezi mereu pe ambele picioare. Pe masura ce devii mai antrenat si mai puternic, poti incerca, in cadrul acestei miscari de baza pe trambulina elastica, sa ridici genunchii mai sus, dar tine-ti mereu capul nemiscat pentru a evita impactul intre cap si genunchi.

Saritura ghemuita pe trambulina elastica

La fel ca ridicarea genunchilor de mai sus, dar de data aceasta  ridica ambii genunchi astfel incat sa ajungi intr-o pozitie ghemuita. Revino pe saltea intr-o pozitie dreapta. La primele incercari ale acestui exercitiu, propune-ti sa creezi un unghi drept intre corp si coapse, crescand inaltimea la care iti ridici genunchii pe masura ce devii mai puternic si mai abil pe trambulina elastica. Aceste miscari de baza pe trambulina elastica vor pune serios muschii picioarelor la treaba, astfel ca, incepeti cu un numar mic de astfel de sarituri, urmand cu timpul sa cresteti numarul acestora.

Ridicari laterale pe trambulina elastica

In timp ce sari, ridica o mana intinsa in sus impreuna cu genunchiul de pe aceeasi parte (intr-un mod similar cu saritura Genunchiul ridicat). La urmatoarea saritura, repeta miscarea pe partea cealalta. Asigura-te ca aterizezi pe ambele picioare.

Jumping Jack pe trambulina elastica

In punctul cel mai inalt al sariturii tale, desfa-ti mainile si picioarele pentru a crea forma unei stelute sau a unui X, aducandu-le inapoi inainte de a ateriza pe trambulina elastica. Jumping Jack este una din cele mai complexe miscari de baza pe trambulina elastica.

Saritura de ski pe trambulina elastica

In timp ce sari, leagana-ti mainile si picioarele ca si cand ai face schi-fond. Revino la pozitia normala in aterizare. La urmatoarea saritura repeta cu partea opusa, simuland o miscare de schiat.

Asezarea pe trambulina elastica

In timp ce cobori din saritura, ridica ambele picioare pentru a forma un unghi drept cu corpul, tinandu-le drepte in fata ta. Scopul este sa aterizezi in sezut, iar apoi sa sari din nou si, in final, sa aterizezi in picioare. Trebuie sa ai foarte multa grija atunci cand efectuezi acest exercitiu, deoarece este nevoie de un avant foarte mare. Altfel este prea putin probabil sa atingi o inaltime suficienta cand revii din pozitia sezand pentru a te repune in picioare. Asezarea este una din cele mai complexe miscari de baza pe trambulina elastica.

De ce ai cumpăra o trambulina elastica de exterior ?

Avem trambuline Spartan de exterior cu certificat de calitate TÜV şi garanţie 2 ani. Aceste trambuline Spartan  au preţuri  începând de la 117 lei.

In secțiunea Exercitii pe Trambulina găsești rutine eficiente și exerciții fitness pe trambuline Spartan. Aceste sarituri pe trambulina elastica de exterior sunt extraordinare atât pentru copii cât și pentru adulți.

Vrei mai multe informații despre beneficiile acestor trambuline copii pentru exterior de la Spartan ? Îţi stăm la dispoziţie cu răspunsuri competente, atât la telefon cât şi prin e-mail, astfel, achiziția acestor trambuline ieftine să fie cât mai ușoara cu putința.

Comenzi online de trambuline din Timisoara cu livrare gratuita

Sunteți din Timisoara ? Extraordinar !!! Si noi avem sediu principal aici. Astfel ca asigurăm transport gratuit pentru orice comandă de trambuline in Timişoara si împrejurimi sau puteti sa ridicati trambulinele Spartan de exterior direct de la sediul nostru. Va mai rămâne doar sa exersați aceste miscari de baza pe trambulina elastica de exterior cumpărata în Timisoara.

Comenzi online de trambuline din Bucuresti cu costuri de transport foarte mici

Livrarea comenzilor online de trambuline Spartan de exterior din Bucuresti se va face de pe o zi pe alta, dacă comanda se va da înainte de ora 16. Având in vedere ca o parte însemnata dintre clienții noştrii sunt din București, astfel ca suntem în permanenta în căutarea de noi soluții pentru micșorarea cheltuielilor de transport pentru comenzile de trambuline din Bucuresti. Costul transportului este afișat in cadrul paginii produsului, imediat sub preț. Va mai rămâne doar sa exersati aceste miscari de baza pe trambulina Spartan cumpărata în Bucuresti.

Comenzi online de trambuline din Cluj-Napoca cu costuri de transport foarte mici

Si nu in ultimul rand, cu gândul la locuitorii orașului Cluj-Napoca, și la dorința lor nestăvilita de a practica un sport sau măcar de a se menține fizic în forma, încercam sa ținem costurile de livrare cât mai mici posibile pentru orice comanda online de trambuline din Cluj-Napoca. Va mai rămâne doar sa exersați aceste miscari de baza pe trambulina elastica de la Spartan cumpărata în Cluj-Napoca.

Comenzi online de trambuline oriunde in tara

Livram trambuline Spartan oriunde in tara. Costurile de transport sunt afişate în cadrul paginii produsului, imediat sub preţul trambulinei. Va mai rămâne doar sa exersați aceste miscari de baza pe trambulina elastica pentru copii.