Miscari de stretching pe trambulina elastica

Miscari de stretching pe trambulina elastica

Miscari de stretching pe trambulina elastica

Miscari de stretching pe trambulina elastica

Miscari de stretching pe trambulina elastica

După o sesiune de exerciții cu trambuline Spartan elastice, experții în fitness recomanda câteva întinderi sau miscari de stretching pe trambulina elastica. Având capacitatea de a reduce stresul și accidentările, de a alina durerile din zona lombara si de a creste flexibilitatea, miscarile de stretching pe trambulina elastica ar trebui sa devina o parte componenta a oricărei rutine de fitness.

Câteva minute de  miscari de stretching pe trambulina elastica vor scădea probabilitatea de a va vatămă mușchii. Mușchii se scurtează pe măsura ce obosesc în timpul exercițiilor fitness, iar miscarile de stretching ii ajuta sa revină la poziția de la început.

Trambuline Spartan recomandate pentru miscari de stretching

Pentru a vizualiza toate trambulinele elastice Spartan accesați secțiunea Trambuline.

Cum se executa aceste miscari de stretching pe trambulina elastica

Intinderea gambei

Stai in picioare la aproximativ 90 cm – 1 metru de un perete. Aseaza-ti piciorul stang la 60-70 cm in spatele celui drept, apoi indoaie genunchiul drept in timp ce piciorul stang sta intins. Pastrand ambele calcaie pe sol, intinde-ti mainile spre perete si apasa-le. În urma acestei miscari de stretching pe trambulina elastica vei simți o întindere in mușchii gambei de la piciorul stâng. Mentine pozitia jumatate de minut si apoi fa la fel cu celalalt picior in fata.

Intinderea gambei inferioare

Ramai in aceeasi pozitie ca la exercitiul de mai sus, dar indoaie piciorul stang, pastrand calcaiul pe podea. Vei simti o intindere in gamba inferioara. Mentine pozitia timp de 30 de secunde si apoi schimba piciorul.

Intinderea coapsei anterioare

Tine mana stanga pe spatarul unui scaun pentru echilibru si trage piciorul drept spre in spate, mentinandu-l in pozitie cu mana dreapta. Trage de laba piciorului catre fese. Vei simti o intindere in coapsa dreapta. Mentine pozitia jumatate de minut si apoi schimba partea.

Intinderea coapsei posterioare

Ridica piciorul drept pe marginea trambulinei Spartan sau, in cazul in care lucrezi cu o trambulina elastica, pe un alt obiect rezistent avand inaltimea de 70-80 de cm. Relaxeaza-ti piciorul de sustinere si flexeaza-l usor. Inclina-te incet catre genunchiul drept. În urma acestei miscari de stretching pe trambulina elastica vei simti intinderea coapsei posterioare. Mentine pozitia timp de 30 de secunde, apoi fa acelasi lucru cu piciorul stang.

De ce ai cumpăra o trambulina elastica din magazinul nostru online de trambuline Spartan din Timisoara ?

In secțiunea Exercitii pe Trambulina găsești rutine eficiente și exercitii fitness pe trambulina elastica de la Spartan. Aceste exercitii fitness pe aceste trambuline Spartan de  interior sunt extraordinare atât pentru copii cât și pentru adulți.

Asigurăm transport gratuit pentru orice comandă de trambuline in Timişoara şi împrejurimi. Pentru restul localităților costurile de transport sunt afișate în cadrul paginii produsului, imediat sub prețul trambulinei. În plus, având în vedere ca o parte însemnata dintre clienții noştrii sunt din București, cautăm permanent soluții pentru micșorarea cheltuielilor de transport pentru comenzile de trambuline din Bucuresti.

Avem trambuline Spartan elastice, cu certificat de calitate TÜV şi garanţie 2 ani. Aceste trambuline elastice Spartan au preţuri  începând de la 117 lei.

Vrei mai multe informații despre beneficiile acestor trambuline copii? Îţi stăm la dispoziţie cu răspunsuri competente, atât la telefon cât şi prin e-mail, astfel, achiziția acestor trambuline ieftine să fie cât mai ușoara cu putința.