Stepper

Care sunt beneficiile pentru sanatate ale unui stepper?

Un stepper este o piesa compacta de echipament pentru exercitii fitness care poate fi mutat ușor și convenabil oriunde. Unele steppere au și mânere, dar majoritatea sunt simple aparate pentru picioare care iți permit sa faci exercitii pentru picioare pășind în contra unei forte care opune rezistenta. Un stepper oferă un antrenament moderat cu exercitii pentru picioare și poate avea un impact pozitiv asupra sănătății tale deoarece îmbunătățește activitatea cardiovasculara, tonifica mușchii picioarelor și te ajută să slăbești.

beneficii stepper

beneficii stepper

Stepper cu pret mic

Accesați pagina Stepper aerobic pentru a vizualiza beneficiile stepperelor aerobic de la Spartan. La noi găsești cel mai ieftin stepper de vanzare pentru exercitii pentru picioare de pe piața. Avem pentru stepper pret mic de doar 113 lei. Acest stepper este excelent pentru exercitii abdomen si exercitii pentru picioare pentru copii si adultii, și pe lângă pretul mic, acest stepper are garantie de 2 ani și certificat calitate TUV.

Stepper pentru Fitness Cardiovascular

Folosirea regulata a unui stepper poate contribui la sanatatea ta cardiovasculara. Miscarea de pasire folosita in timpul exercitiilor pe stepper imita mersul, care este o activitate aerobica moderata. Pentru a ajunge la beneficiile cardiovasculare oferite de stepper, trebuie sa il folosesti cel putin 150 de minute pe saptamana, conform Mayo Clinic. Poti sa iti imparti sesiunile de exercitii pe toata durata saptamanii sau chiar sa faci mai multe sesiuni pe zi, dar fiecare sesiune ar trebui sa aiba o durata de cel putin 10 minute.

Fitness Cardiovascular

Fitness Cardiovascular

Stepper pentru tonifiere musculara

Exercitiile pe stepper folosesc aceiasi muschi de care este nevoie pentru a merge sau pentru a urca scari. Exista o mica forta care opune rezistenta si pe care picioarele tale trebuie sa o invinga la fiecare pas. De aceea, exersand cu regularitate ti-ai putea tonifia muschii corpului inferior, inclusiv fesierii, ischiogambierii, cvadricepsii si muschii gambelor. Cu cat te folosesti mai des de stepper, cu atat vei vedea o definire mai mare a acestor muschi. De asemenea, vei castiga anduranta musculara pe masura ce picioarele se obisnuiesc cu antrenamente mai lungi. Nu uita sa faci exercitii de stretching corespunzatoare inainte si dupa antrenament pentru a preveni accidentarile sau febra musculara.

Tonifiere musculara

Tonifiere musculara

Stepper pentru slabit

Un stepper te poate ajuta sa slabesti, deoarece arzi calorii de fiecare data cand faci exercitii cu el. Deoarece exercitiile pe stepper sunt de impact slab, moderat, nu vei arde foarte multe calorii de fiecare data cand il folosesti. Dar cu timpul, facand antrenamente pe intervale cu un stepper iti poti creste rata metabolica de repaus. Dacă încerci să slăbești, ar fi bine să faci zilnic atat sesiuni lungi de aerobic (45-60 de minute) cat si intervale in timpul zilei.

Stepper pentru slabit

Stepper pentru slabit

Stepper pentru exercitii la locul de munca

Deoarece un stepper este compact, el poate fi usor pastrat sub birou si utilizat in timp ce esti la serviciu. Munca la birou toata ziua poate avea un impact negativ asupra sanatatii tale din cauza numarului mare de ore pe care il petreci in pozitie sezand. Totusi, folosind un stepper la locul de munca te poate ajuta sa arzi pana la 100 de calorii pentru fiecare ora de utilizare. Conform cercetatorilor de la Mayo Clinic, daca vei folosi un stepper doua ore pe zi in locul unei vieti complet sedentare, ai putea slabi 20 sau chiar mai multe kg pe an.

Stepper pentru exercitii la locul de munca

Stepper pentru exercitii la locul de munca

Cum sa folosesti un stepper

Pasul 1 – incalzire

Exerseaza pe un ritm mai lent decat normal in timpul primelor cinci minute ale sesiunii de exercitii pe stepper pentru a permite muschilor tai sa se incalzeasca treptat.

Pasul 2 – mai des

Antreneaza-te pe stepper cel putin trei zile pe saptamana. Permite-ti 48 de ore de odihna si recuperare intre antrenamente. Tinteste catre sesiuni de 15-20 de minute la inceput. Antrenamentul pe stepper necesita anduranta in cvadricepsi si gambe, iar sesiunile lungi ar putea fi imposibile la inceput. Supra-antrenarea muschilor poate conduce catre accidentari. In schimb, exerseaza perioade mai scurte de timp si creste durata exercitiilor pe masura ce devii mai puternic.

Pasul 3 – creste rezistenta

Creste rezistenta pe masura ce devii mai puternic pentru a face exercitiile pe stepper mai provocatoare. Tintiti catre o rata de efort de 6-8 pe o scara de la 1 la 10. Ia in considerare varierea rezistente de-a lungul antrenamentului pentru a iti surprinde mereu muschii, crescand astfel tonifierea lor.

Pasul 4 – pana la capat

Fa miscarea pana la capat. Este o greseala comuna pe care o fac utilizatorii de stepper sa nu apese pedalele pana la capat. Totusi, trebuie sa ai in vedere faptul ca apasarea pedalelor pana  la extensia maxima iti va lucra mai mult cvadricepsii si muschii gambelor.

Pasul 5 – fa exercitiile corect

Tine-ti trunchiul vertical in timpul intregii sesiuni de exercitii. Conform studiilor de specialitate, in cazul folosirii unui stepper cu manere si a aplecarii pe acestea, iti poti reduce consumul caloric cu aproape 50%. Antreneaza-te deci cu corpul corect aliniat: alungeste-ti coloana, indreapta-ti spatele si incoarda-ti abdomenul pentru stabilitate si pastreaza-ti genunchii aliniati cu talpile. Permite picioarelor tale, in special coapselor si fesierilor, sa te conduca cu putere pe tot parcursul sesiunii mai degraba decat sa te bazezi pe avant.

Vreți mai multe informații despre beneficiile stepperului ? Vă stăm la dispoziţie cu răspunsuri competente, atât la telefon cât şi prin e-mail, astfel ca achiziția unui stepper să fie cât mai ușoară cu putință. În plus, accesează pagina de facebook Exercitii Fitness pentru a intra în comunitatea exercitii pentru picioare pe stepper.

No comments yet.

Lasă un răspuns